7 triggers die ervoor zorgen dat jouw content vaker wordt gedeeld

Waarom kiezen mensen ervoor om bepaalde content te delen boven andere?

Jaren geleden probeerde ik in Malawi, een land aan de Afrikaanse oostkust, de lokale bevolking iets te leren over HIV. Dat bleek een harde dobber.

Hoe hard ik ook probeerde, het kwartje leek niet te vallen.

Maar waarom niet? Mijn verhaal zat goed in elkaar, ik wist dat ik deze mensen écht kon helpen. Dus waarom ging mijn verhaal niet rond als een lopend vuurtje?

Jaren later viel bij mij pas het kwartje toen ik op zoek ging naar berichten die online succesvol waren en besloot ze te analyseren. Wat bleek: in succesvolle content komen steeds dezelfde elementen terug.

Hét geheim van content die online wordt gedeeld

Daarover schreef ik het e-book ‘7 triggers die ervoor zorgen dat jouw content vaker wordt gedeeld – hét geheim van content die de moeite waard is om te delen.’

Contentstrategie voor sociale ondernemers en purpose brands

Gratis e-book '7 triggers die ervoor zorgen dat jouw content vaker wordt gedeeld'

In dit e-book ontdek je:

  • Waarom mensen bepaalde content delen boven andere
  • Welke 7 slimme triggers je daarbij zelf kunt inzetten
  • Waarom die triggers zo onweerstaanbaar zijn voor het brein van jouw (potentiële) klanten

Het e-book telt ruim 30 pagina’s en je krijgt het gratis. Ik stuur je dan eenmalig een aanbod voor mijn schrijftraining – je ontvangt zelfs een kortingscode – maar dat is geheel vrijblijvend. Verder niets, geen nieuwsbrieven, geen funnels. Gewoon lekker aanvragen dus 😊

Je verhaal leest als een trein! En wat een eye-openers: met deze 7 triggers heb je me écht geholpen

Ik hoop dat dit e-book óók jou een stap dichter bij een succesvol merk brengt. You can do it!