7 triggers die ervoor zorgen dat jouw content vaker wordt gedeeld

Waarom kiezen mensen ervoor om bepaalde content te delen boven andere?

Jaren geleden probeerde ik in Malawi, een land aan de Afrikaanse oostkust, de lokale bevolking iets te leren over HIV. Dat bleek een harde dobber.

Hoe hard ik ook probeerde, het kwartje leek niet te vallen.

Maar waarom niet? Mijn verhaal zat goed in elkaar, ik wist dat ik deze mensen écht kon helpen. Dus waarom ging mijn verhaal niet rond als een lopend vuurtje?

Jaren later viel bij mij pas het kwartje toen ik op zoek ging naar berichten die online succesvol waren en besloot ze te analyseren. Wat bleek: in succesvolle content komen steeds dezelfde elementen terug.

Daarover schreef ik het e-book ‘7 triggers die ervoor zorgen dat jouw content vaker wordt gedeeld – hét geheim van content die de moeite waard is om te delen.’

In dit e-book ontdek je:

  • Waarom mensen bepaalde content delen boven andere
  • Welke 7 slimme triggers je daarbij zelf kunt inzetten
  • Waarom die triggers zo onweerstaanbaar zijn voor het brein van jouw (potentiële) klanten

Ben je er klaar voor?

Ik wens je veel leesplezier en hoop dat dit e-book je een stap dichter bij een succesvol merk brengt. You can do it!

Contentstrategie voor sociale ondernemers en purpose brands

Ja, stuur me het gratis e-book ‘7 triggers die ervoor zorgen dat jouw content vaker wordt gedeeld’

Het is prima dat je me ook de nieuwsbrief stuurt met daarin elke maand een informatief artikel. Uitschrijven kan met één klik.

Gratis e-book '7 triggers die ervoor zorgen dat jouw content vaker wordt gedeeld'

“Je e-book leest als een trein! En wat een verademing om te beseffen dat contentmarketing ook anders kan: weg met al die ingewikkelde strategieën en complexe modellen. Ik kan veel dichter bij mezelf blijven.” – Femke